tisdag 3 november 2009

Mitt fynd!


Idag när vi var ute i skogen hittade jag en jätteintressant sak när jag grävde lite bakom en sten. Jag var rädd att matte skulle se den så jag sprang rakt förbi henne och ut på en åker där jag tänkte gräva ner den. Då ropade matte på mig och hon lät glad på rösten så efter viss tvekan gick jag närmare henne. Hon tog upp kameran och började knäppa kort på mig så jag la mig och började tugga på mitt fynd. Sen började hon göra utfall mot mig och jag visste inte riktigt om hon lekte eller om det var allvar så jag sprang undan och hon kom efter mig. Vi höll på så en stund men sen tog hon fram kopplet och började låta sträng. Jag kände mig tvungen att lyda så hon kopplade mig och så försökte hon ta mitt fynd. Jag morrade åt henne men hon gav sig inte och till slut var jag tvungen att släppa. Vad tror ni hon gjorde då? Hon kastade det på andra sidan av ett stängsel! Hon ville inte ens ha det, hon ville bara inte att JAG skulle få behålla mitt fynd!? Missunnsamma människa!
GRRRR!!!!!!!

1 kommentar:

sabulous sa...

Men huvva! Sa kan man val inte halla pa?! Stackars lilla Tubbe Snubben!
Puuuuuuuuuuuuuuuuus/ Storasyster